Karabük Öğretmenevi
KARABÜK ÖĞRETMENEVİNE HOŞGELDİNİZ

Konaklama ve Mesafeli Satış Sözleşmesi

1.SÖZLEŞME KONUSU

1.1. İşbu sözleşme uyarınca Karabük Öğretmenevi, Müşterinin talebi üzerine Öğretmenevinde konaklama hizmetini sunmakla yükümlüdür (ilerde ‘Hizmet’ olarak anılacak).

Bir tarafta ilerleyen maddelerde Müşteri olarak anılacak olan gerçek ve/veya tüzel kişi ve bir tarafta ilerleyen maddelerde Öğretmenevi olarak anılacak olan adres Karabük Öğretmenevi ve Akşam Sanat Okulu ilerleyen maddelerde Taraflar olarak anılacak olan bu taraflar; işbu sözleşmenin resmi bir teklif olduğunu, ücretli konaklama hizmetinin sunulması için tüm şartları içerdiğini, aşağıda belirtilen tüm şartların taraflar için bağlayıcı (kati) olduğunu, { https://karabukogretmenevi.com.tr/} internet sayfasında yer aldığını,mail adresi olarak 971490@meb.k12.tr yazışma adresi, müşteri tarafından değiştirilmeyeceğini göz önünde bulundurarak, işbu sözleşmeyi aşağıdakiler çerçevesinde akdetmiş bulunmaktadırlar:

SÖZLEŞME KONUSU

1.1. İşbu sözleşme uyarınca Öğretmenevi, Müşterinin talebi üzerine Öğretmenevinde konaklama hizmetini sunmakla yükümlüdür (ilerde ‘Hizmet’ olarak anılacak).

1.2. İşbu sözleşmenin imzalanmasıyla birlikte Müşteri; Öğretmenevinde konaklama kuralları, rezervasyon kuralları ve tarifeleri hakkında bilgilendirildiğini teyit edecektir.

1.3. İşbu sözleşme akdedildiği andan itibaren Öğretmenevi, Müşterinin talebini teyit edecektir.

  1. KONAKLAMA REZERVASYONUNUN ŞEKLİ

2.1. (370) 415-2411 numaralı rezervasyon hattını arayarak veya http://karabukogretmenevi.com.tr internet sayfasındaki rezervasyon formunun doldurulması yoluyla gerçekleştirilebilir.

2.2. Müşteri talebini fesih etmek veya herhangi bir değişiklik yapmak istediği durumda (370) 415-2411 telefon numarasından Öğretmenevinin Rezervasyon Ofisine başvurabilir veya e-mail adresine e-mail göndererek değişiklik yapılmak istenen tarihi belirterek değişiklik talebinde bulunabilir.

2.3. Müşteri talebini fesih etmek ve ücretinin kesinti sonrası geri kalan tutarını almak ister ise; rezervasyonunu en geç konaklama tarihinden 30 gün önce iptal etmek zorundadır. (Madde 4.1)

2.4. Müşterinin, rezervasyonunda değişiklik yapma talebini Öğretmenevinin hizmet sunma tarihinden en geç 30 gün önce Öğretmenevine iletmesi gerekmektedir. (Madde 2.5)

2.5. Rezervasyon değişikliği (kişi sayısı, oda tipi) değişiklik, talep edildiği günün şartlarına uygun kota fiyatlarından yapılacaktır.

2.6. İşbu sözleşme ile Müşteri, kayıt sırasında özel indirimin uygulandığı dönemdeki rezervasyonda herhangi bir sebepten dolayı değişiklik yaptığı/yapmak istediği takdirde rezervasyonun, söz konusu rezervasyon değişiklik talebinin teyit edildiği tarih sırasında uygulanan fiyatları göz önünde bulundurarak yapılacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.

2.7. Çocuklar için indirim ebeveynleriyle aynı odada kalmaları halinde uygulanacaktır. Rezervasyon kaydı sırasında, Müşteri tarafından bildirilen çocuğun yaşı dikkate alınacaktır. Çocuğun yaşının Rezervasyon kaydı sırasında yetkili şahıs tarafından talep edildiği kimlikte belirtilen yaştan farklı olduğu tespit edildiği halde rezervasyonda gereken değişiklikler yapılıp bundan doğacak ücret farkını Müşteri karşılayacaktır.

3.ÖDEME ŞEKLİ

3.1. Müşteri, Online rezervasyon sistemi aracığıyla kredi kartıyla yapılan ödemeler sırasında kendi kredi kartı bilgilerini sisteme girecektir.

3.2. Müşteri rezervasyon ödemesini kredi kartı ile tek çekim veya anlaşmalı bankaların uyguladığı taksit seçeneklerine göre yapabilecektir. Müşteri taksitli ödemeyi seçmesi durumunda Taksit seçeneklerinde oluşan vade farkını peşinen Kabul etmiş sayılır.

3.3. Öğretmenevi, kredi kartı bilgilerinin ve bilgilerin sunulduğu sistemin, bilgilerin herhangi durumda ve herhangi şekilde görünmesini veya kopyalanmasını engelleyen özel bir güvenlik sisteminin koruması altında olduğunu kabul ve beyan eder. Öğretmenevi, aynı zamanda, zarar verici programlar ve Müşterinin bilgisayarından kaynaklanan buna benzer program sistemleri ve müşterinin dikkatsizliği sebebiyle, bilgi, belge ve sırların üçüncü şahıslar tarafından öğrenilmesi dolayısı ile meydana gelen zararı karşılamayacak ve bundan hiçbir şekilde sorumlu tutulmayacaktır.

3.4. Müşteri, Öğretmenevine giriş sırasında Öğretmenevi elemanına; online rezervasyon kaydı yaparken ödeme için kullandığı kredi kartını ibraz edecektir. Müşterinin, bu sorumlulukları yerine getirmemesinden meydana gelecek olan zararlardan / hasarlardan dolayı sorumluluk müşteriye ait olacaktır.

3.5. Müşteri faturayı Öğretmenevinde teslim alacaktır.

4.ÖDEMENİN İPTAL VE İADE ŞEKLİ

4.1. 29 Nisan 2021 tarih ve 31469 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan öğretmenevleri ve Akşam Sanat Okulu Yönetmeliğinin 9.maddesi gereği rezervasyon yaptıran aşağıdaki hususları kabul etmiş sayılır.

 1) MADDE 9 – Kurumların hizmet ünitelerinden eğitim çalışanları ve eğitim çalışanı yakınları öncelikli olarak yararlanır.

(2) Uzun süreli tedavi gerektiren hastalıklarda rahatsızlığını raporla belgeleyen kamu çalışanı ve kamu çalışanı yakınları ile refakatçisine, Hazine ve Maliye Bakanlığınca yayımlanan ilgili yıla ait Kamu Sosyal Tesislerine İlişkin Tebliğde belirtilen taban fiyattan az olmamak kaydıyla, tabi oldukları ücret tarifesi üzerinden % 20 oranında indirim uygulanabilir.

(3) Bakanlık projeleri doğrultusunda yapılacak etkinlikler, yurt içi ve yurt dışı spor müsabakaları, yarışmalar, kültürel faaliyetler ile kamu kurum ve kuruluşlarınca eğitim amaçlı düzenlenen konferans, panel, çalıştay gibi çok sayıda katılımcı ile gerçekleştirilecek organizasyonlarda, kamu ücretinden aşağı olmamak kaydıyla indirimli ücret uygulanır.

(4) Doğrudan ya da internet, telefon veya diğer iletişim araçları ile kuruma rezervasyon yaptıranlardan;

  1. a) Konaklama ücreti; nakit olarak, kredi kartı ile veya kurumun banka hesabına yatırılmak suretiyle peşin olarak tahsil edilir.
  2. b) İadeler için şahsen imza ya da mail, faks yöntemiyle yapılan başvurular dikkate alınıp, telefon ile yapılan talep ve itirazlar iade sürecinin başlaması ile ilgili milat oluşturmaz.

Konaklama tarihinden 5 gün öncesine kadar konaklama rezervasyonlarını iptal ettirenlere peşin yatırdıkları ücretin tamamı iade edilir. Rezervasyonlarını konaklama tarihine 5 günden daha az süre kalınan dönem içinde iptal ettirenlere ise peşin yatırdıkları ücret % 20 kesinti yapılmak suretiyle iade edilir. İadelerde  hesaba EFT-Havale şeklinde olanlar için 7 iş gününde rezervasyon sahibine nakden yada hesabına EFT yoluyla yapılır.

Kredi kartı ile yapılan ödemeler için ödemenin kurum hesabına geçtiği tarihi takiben 7 iş günü içinde ilgilinin hesabına EFT –Havale olarak iade edilir.

  1. c) Konaklama, belirtilen çıkış tarihinden önce sonlandırılmak istendiğinde; en geç saat 11.00’e kadar kuruma bilgi vermek kaydıyla peşin alınan konaklama ücretinin konaklanmayacak günlere ait kısmı % 20 kesintili olarak iade edilir.

 (5) Konaklama ünitelerinden faydalanmak isteyenlere, 26/6/1973 tarihli ve 1774 sayılı Kimlik Bildirme Kanununa göre işlem yapılır ve kuruma girişte konaklama belgesi düzenlenir.

(6) Kamu çalışanı ve kamu çalışanı yakınları ile emekliler personel kimlik kartı, emekli tanıtım kartı veya kamu çalışanı olduklarını belgeleyen görev yeri belgesi ibraz etmek suretiyle ünitelerden indirimli faydalanırlar. Otel girişinde personel kimlik belgesini ibraz edemeyenlere sivil ücret tarifesi uygulanır.

(7) Çift olarak aynı odada konaklamak isteyenlerden, evli olduklarını belgelendirmeleri istenir.

(8) Kurum imkânları ölçüsünde paylaşımlı odalarda yalnız konaklamak isteyen müşterilerden tek kişilik oda ücreti tahsil edilir.

 (9) Öğretmenevlerinde sunulan hizmetlerden faydalananlar kurum kurallarına uymakla yükümlüdür. Misafirler tarafından içeriği beyan edilmeyen emanet ve kıymetli eşya - bagajlardan kurum sorumlu tutulamaz.

 (10) Çeşitli nedenlerle 15 günden fazla kalmak isteyenlerin otel bölümünden yararlanma süreleri; kurumun kapasitesi, doluluk oranı ve mevsimsel olarak misafir hareketliliği göz önünde bulundurulmak suretiyle kurum müdürü tarafından uzatılabilir. Alınan konaklama ücretinin bu kapsam dışında  geri iadesi mümkün olmayacak; tutarın tamamına no Show uygulanacaktır.

4.2. Rezervasyon kaydı sırasında, kredi kartıyla yapılan ödemelerde geri ödeme, ödemenin yapıldığı kredi kartına geri yatırma işlemi yapmak suretiyle yada Müşterinin ibraz edeceği banka hesabına EFT/Havale yöntemi ile yapılacaktır.

4.3 Rezervasyon iptalinde mücbir sebepler; doğal afetler ,terör, kalkışma hareketi ve belgelenebilen ölüm (1.ve 2. derecede yakınlar), kaza ve hastalık(tam teşekküllü hastane raporu)gibi durumlarda Öğretmenevi misafire No Show uygulamaz

4.4 Kredi kartı ile yapılan ödemelerde işlem ücreti ve komisyon kesildikten sonra kalan tutar iade edilecektir.

5.KONAKLAMA ŞEKLİ

5.1. Giriş sırasında Müşterinin yaşı ve kimliği ve Kamu görevlisi olup olmadığı kontrol edilecektir. Müşterinin yanlış bilgi vermesinden dolayı yapılan harcamaları Müşteri karşılayacaktır.

5.2. Müşteri, Öğretmenevi e vardığı saat kaç olursa olsun, Öğretmenevi e giriş günü en erken saat 14.00 itibari ile odaya yerleşeceğini ve Öğretmeneviden çıkacağı saat kaç olursa olsun en geç saat 11.00’de odadan çıkış yapacağını, odadan çıkış yaptıktan sonra kendisine verilecek ek hizmetin bedelini ödeyeceğini kabul edecektir.

5.3. Rezervasyon kayıt esnasında konaklama ücretinin tamamı alınacaktır.

5.4. Evcil hayvanlar Öğretmenevi tarafından kabul edilmeyecektir.

5.5. Müşterinin Öğretmenevine yerleştikten sonra Öğretmenevinin konaklama taahhütlerini yerine getirmemesi dışında bir sebepten dolayı hizmetten vazgeçmesi durumunda yapılan ödeme geri iade edilmeyecektir.

  1. TARAFLARIN SORUMLULUĞU

6.1. Müşteriye kalitesiz hizmet sunulduğu durumda müşteri, şikâyetini yazılı şekilde konakladığı esnada Öğretmenevi temsilcisine bildirecektir. Aksi takdirde Öğretmenevi tarafından sunulan hizmet kusursuz ve zamanında sunulmuş sayılacaktır.

6.2. Müşterinin, sözleşmenin herhangi bir maddesini ihlal etmesi durumunda Müşteri, yapmış olduğu ihlal sonucu Öğretmenevinin uğradığı her türlü zararı karşılamayı kabul ve taahhüt eder.

6.3. Misafir, Öğretmenevi düzenini bozacak hal ve tavırlarda bulunması halinde, Öğretmenevi misafirin ücret iadesi yapılmadan Öğretmenevini terk etmesini isteme hakkına sahiptir.

6.4. Tesiste konaklayan misafirlerimizin dışarıdan gelen ziyaretçileri yönetim kurulunun almış aldığı karara istinaden tesise alınmayacaktır. Konaklayan misafirin onayı olması halinde gelen ziyaretçi için günü birlik kullanım koşulları ücretli olarak uygulanır.

6.5. Bayanlar (women) bölümüne fotoğraf makinesi, kameralı telefon, fotoğraf veya video çekme özelliği bulunan elektronik cihazlar ile giriş yasaktır. Bu şartlara uymayan misafirler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.

  1. DİĞER HÜKÜMLER

7.1. Olumsuz hava şartları, grev-lokavt, terör, askeri harekât, sel, yangın vs. Bu tür durumların meydana gelmesi durumunda Öğretmenevi, hizmet vermeye devam etmeyebilir. Bu durumda rezervasyonu olup ödeme yapmış olan misafirlere ödemeleri iade edilir.

7.2. Öğretmenevi, bayram veya yeni yıl vb. diğer bayram programları dolayısı ile Öğretmenevine gelecek sanatçıyı Öğretmenevine bağlı olmayan sebeplerden dolayı değiştirme hakkını saklı tutar. (sanatçının hastalığı, mücbir sebepler vs.).

7.3. İşbu sözleşme uyarınca doğacak ihtilafların çözülmesi gerektiğinde yetkili mahkeme Karabük Merkez mahkemeleridir.